2010-04-01

Påskpynt...!!!???

Hej alla!

Det är några dagar sedan jag skrev sist, händer inte så värst mycket tycker jag!
Vi har stora planer för hur vår trädgård ska bli och igår fick vi hjälp av svärfar att såga ner det och M hjälpte till efter dagis helt lyrisk av att få klippa grenar och såga...så lite som gör honom glad=)
Jag har blivit klar med alla mina inlämningsuppgifter som skall lämnas in efter påsk skönt att det är klart (har bara renskrivning på datan kvar, men det är ju snabbt gjort) detta blev klart igår kväll, så nu känner jag ingen press så nu kan jag fira påsk jag med.
Idag har jag fixat med barnens påskägg och påskpresent, tagit det riktigt lugnt och slappat, pratat i telefon, mc är nu iväg transporterad till verkstad och det blir ett rätt dyrt kapitel det med, men men. (pengarna ska rulla!)
Här har påskpyntats med, fram med allt påskpynt jag äger och har
- två dukar
- ett porslin påskägg
- påskkärring
- och barnens påskpynt de gjort på dagis
- en kvist med lite fjädrar och annat småpynt i.
- killarna och jag har målat ägg idag de blev så granna så=)
Ja det var det hela nu ska jag jaga barna i säng
Det bästa är att min syster och hennes pojkvän kommer hem idag efter en veckas semester i värmen och solen välkomna hem! kramar/Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar