2010-04-27

Aj då! tro det eller ej!

Hej!

det är ett tag sedan jag skrev sist men jag har så mycket att fixa och dona med så jag har dålig tid över för min blog just nu men det blir nog bättre=)
(borde plugga till data prov på torsdag)
I helgen så var min stora kille hos mormor för övernattning där och det hade gått hur bra som helst...(bara jag som är lite hönsig av mig) de hade funnit sandhållet och suttit på en sten hade mormor gjort i många timmar medan M & M lekte i grusen, får nog köpa ett mjukare sitt underlag till mor min och nästa gång ta en termos kaffe med dig och en tidning ett litet tips=)
När vi nu hade bara L hemma så passade vi på att handla lite blomlådor som kom upp samma dag det ni, var och åt kvällsmat på pommes affären, spelade spel, tittade på tv tillsammans program som L valde, var och köpte blommor för tumma blomlådor inte så roligt. L är rolig och ha med sig han älskar verkligen att få vara med och blommor tycker han om allt min lille charmis=)
Jo vet ni jag var faktiskt på gym igår och tyckte det var trevligt och att det inte var så jobbigt...jo det är sant jag på gym är ju rena skämtet men men så var det iaf. jag har fått hjälp av sjukgymnasten att ta fram ett program som jag kan tänka mig och som är genomförbart...och jag börjar få lite träningsverk nu så det har nog gjort susen ska ditt igen på torsdag!
Det var lite snabbt vad som hänt sedan sist, nä nu måste jag försöka plugga lite excel allt...SUCK!
Många och långa kramar från / Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar