2009-12-03

tordag

Hej alla!
Nu har den här dagen lidit mot sitt slut. Ja det har väl inte hänt så mycket här inte, de senaste dagarna har det varit mycket med skolan, men det är skoj! Varit på föreläsning i Malmö det handlade om parkinsons sjukdom det var mycket intressant.
Sjukdom har också hunnit med att drabba vårt kära hem och det är mindre roligt men vi är på bättringsvägen.
Jag har varit väldigt duktig denna veckan för jag har gått till och från skolan, det är riktigt skönt nu när man börjar få in det som en vana. Jag funderar på att gå till biblioteket i morgon med för att få ro till att plugga jag tycker det är svårt att komma igång här hemma, för det finns tusen andra saker som jag vill/behöver göra! Jag kan inte plugga om det är rörigt omkring mig!
Det var allt för stunden tusen kramar till er alla/Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar