2009-12-17

1 vecka kvar till julafton...

Hej alla!
Idag är det dan före dan före dan före dan före dan före dan före doppardan undra om detta blev rätt, Jag ville säga att det är exakt 1 vecka kvar till julafton!!!! Hjälp har massor som ska göras, handlas, hjälpa tomten att fixa de sista klapparna och slå in dem alla!!!! och granen kommer vi att fixa under helgen men allt det andra allt julgodis jag tänkte försöka mig på att göra hm hm hm får ta det på mån och tisdag när grabbarna är på dagis och passa på att fixa här hemma med med städning och tvätt + att jag vill få gjort mina självstudier nu innan nyår så att jag bara kan slappa sen=)
Vad mycket snö vi har fått, mycket för oss i skåneland så imorse så var det vi som drog killarna i pulka till dagis och jag gissar på att det blir en repris på det imorgon bitti, hoppas att snön ligger över helgen iaf så att vi kan åka mycket pulka och vara ute och leka i snön, tydligen skulle det komma in mer under natten vi får se!
Idag var det avslutning med skolan och vi var ute och åt det var riktigt trevligt, har dock inte fått mitt betyg men vet att jag har minst fått godkänt i denna kursen och det är skönt, så nu behöver jag inte vara orolig att jag inte har klarat mig, får vänta tills nästa termin med att få veta om det var G, VG spännande!
Ikväll har min syster och hennes familj varit här och vi har bytat julklappar eller barnen har bytt, vi passade även på att fira lillkillen idag för de kunde inte komma när han hade kalas! Det var mycket trevligt att träffa sis igen det var ju ett tag sedan! Tack för en trevlig kväll=)
Nä det var nog allt för idag, ha det bra tills vi hörs nästa gång kramar/Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar