2009-12-04

fredags mys

Hej!
Jaha då är man själv ikväll....maken är på julfest på sitt nya jobb och han har det kul! Jag skulle varit med men vår storkille var dålig igår och hade feber i morse så jag valde att stanna hemma och mysa med barnen och min syster har varit här ett par timmar. Har hunnit bygga stor tågbana och lekt lite, sen ringde mamma och barnen fick leka med moster.
Barnen sover sedan ett par timmar tillbaka och syster har kört hem och jag ska snart krypa i säng.
Har varit duktig idag med gick till och från biblioteket för att få plugga ett par timmar ostört, det gick bra! Men har en hel del kvar att göra i helgen!
Glömde att jag skulle vara på vårdcentralen i morse på fastande mage det kom jag på när jag hade ätit mina två mackor till frukost, så jag får gå ditt på måndag istället! Hur tanksprid får jag vara egentligen!!
Tja ha en fortsatt bra fredags kväll så hörs vi kramar /Melsvammel

Ja just det får hjälpa tomten att slå in adventspaketen till morgondagen och gömma dem!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar