2009-12-22

tisdag kväll

Hej igen!
Nu har jag hamnat här framför min lappis, det känns skönt för jag är klar med all mat nu till julafton och julgodiset är med klart=)
Idag efter årets sista dag på dagis, så var det lek ute i snön som gällde, men killarna hann bara komma in så skulle vi klä den därade julgranen, visst det blev mycket bättre än jag hade väntat mig, så nu är det verkligen juligt i vårt hem!

Tomtebloss hittade vi också i ett skåp till killarnas stora lycka!


Lillkillen hittade en kass som han kröp ner i och vips så hade vi den snabbaste rallybilen i hela Skåne, jag undra var de kommer på allt=)

Det har snöat en hel del idag också, så hoppet om en vit jul kanske slår in. I så fall mina barns första julafton med snö!
Många kramar till er alla/Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar