2011-09-13

Vad har hänt sedan sist!

Ja vad har hänt sedan sist jag skrev...jo jag har blivit ett år äldre på mitt körkort och detta firade jag med de närmaste och tack för alla finna presenter. Jag fick lotter, bok, pyssel tidning, present kort och ett motionsband som jag faktiskt har använt tre gånger redan (fick det i fredags).

Kommer ni håg den "lille fule" på min axel som gör allt för att jag inte ska komma iväg att träna, han mår inte så bra just nu för de senaste två veckorna nästan tre så har jag tränat ett par gånger i veckan så han är inte så glad den "lille fule" men än har han inte gett upp, han vann nästan innan idag! För igår bestämde jag mig för att simma som idag men nära, nära att "den lille fule" vann han väste och försökte övertala mig att lägga mig ner i soffan med en god kopp the och en bra bok, men jag kom iväg, jag simmade och jag var så trött och stolt över mig själv efteråt. en kopp the och bok blev det efter, så helt fel har den "lille fule" inte!

Jo jag har fått sålt min grå räser! Jag trodde inte det skulle gå så fort att sälja den, men skönt att bara ha en bil att betala skatt och annat tjafs på!

Jag har gått upp i tjänst ett par procent bara men dock och jag jobbar inte bara fre, lör och måndag nä nu så får jag jobba övriga veckodagar med så det känns nästan som om man är ny på jobbet, för vad skall göras tis, ons, tor för det har jag aldrig jobbat innan på denna arbetsplatsen men jag kommer in i det fort!
Snart ska jag hoppa in ett par veckor på daglig verksamhet utöver min ordinarie tjänst och det ska bli skoj att prova på för det har jag aldrig sysslat med innan=)

Ännu en liten prins har kommit till världen det är W och A:s lille son, grattis ännu en gång till ert underverk<3

Nä det var nog allt för den här gången!

kramar /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar