2011-09-22

fredag,lördag & söndag


(bild lånad på nätet)

Jippi äntligen ledig, gick av i morse klockan nio går inte på igen förrän måndag klockan 13, så jag får riktigt långledigt skönt;) Fler än jag som är långledig, barnen hämtades när skolan slutade och i morgon är de lediga för studiedag alltså ingen skola och inget fritids, gissa vem som jubla? Rätt! de små, men vi får väll se om de jublar lika mycket i morgon när vi ska köpa skor och vinterskor sånt tycker de ju inte är kul direkt. Sen kanske vi ska hitta på något kul med överraskning (lekland).
Till kvällen blir det fiskgratäng som de önskat och efteråt ska vi mysa framför tv med popcorn och film, för "gubben" i huset är ute och blir lite rund under fötterna;) Ja det var planerna för imorgon det ja...vad har hänt idag då...hmmm...
* haft huvudvärk delux försvann under seneftermiddagen

* hämta hem mina älskade barn som jag inte träffat på mer än ett dygn, dessa kramar och pussar man får då vi ses är juvligt underbara :)
* pratat med min goa vän W även min syster alltid lika trevligt :)
* L lekt med en ny kompis E vi bor dessutom grannar, mycket trevligt!
* Träffat mannen min trevligt, även om han var sen hem, nu bänkad framför tv:n.
* barnen varit snälla emot varandra, sånt gör en mamma glad :)
* ny duschade barn, maken läste saga jag la dem, de ligger i sina sängar kanske de sover, troligen en av två!
* så nu är det lite data tid för mig, men rätt snart ska jag gå och lägga mig är lite sliten som alltid efter ett långt arbetspass!

så det var allt för ikväll
kramar till er alla från /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar