2011-07-31

Solen =)

Ja idag är det den sista juli och solen den har varit här på besök hela dagen riktigt trevligt och varmt & skönt =) (får gärna komma fler dagar)
Vad har vi då hittat på en sådan här varm och skön dag, jo vi har varit hemma, ute i trädgården och njutit, killarna har lekt, spelat golf på deras viss med bandyklubba och boll, badat ett par gånger i poolen, själv så har jag pysslat lite med hemmet och tvätten men även varit ute mycket och njutit av den gula lampa på himlen.
Våra små gnagare Fläckis och Thomas har varit ute hela dagen i skuggan och klippt vår gräsmatta så nu är de trötta och mätta av allt gräs så de sover riktigt gott nu!
Just nu så väntar jag på att kvällsmaten ska bli klar, det blir grillad kyckling, sallad, klyftpotatis, rödvinssås och kokta grönsaker mums!
Ja senare ikväll tror jag att jag ska se på någon bra film hyrde en igår Irené Huss kommer inte ihåg vad den heter hoppas den är bra!
Nä nu ska jag duka och kalla på min familj maten är klar.
Ha det bäst tills vi ses och hörs
Kramar /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar