2011-07-14

Bjuder på lite bilder idag!

Ja bilden talar för sig själv, bilderna är tagna i början på juli hemma hos min syster<3


Ja denna bilden visar mina älskade barn, make och min goa svärfar när vi tog motorbåten över till Dragör och fick ett par trevliga timmar i det vackra Dragör. Första gången mina barn var ute på en motorbåt, M älskade det från första stund medan L var lite rädd och ledsen den första kvarten hela vägen till Dragör satt han som ett ljus hos mig, på vägen hem ja då var han sitt vanliga jag stod hos farfar och prata med honom, båda barnen somnade på vägen hem i båten;)

Min mamma, mormor och Finn kom på besök innan idag det var jätte trevligt att träffa dem, min mormor bjöd in oss på middag en dag sen när vädret blir bättre, så vi håller tummarna för att solen kommer fram snart igen! Jag bjöd på kaffe, kladdkaka och fruktsallad.
Nu ieftermiddes kom våra långväga vänner hit som stannar ett par dagar, trevligt!

Nä nu kallar min kudde jag hör hur den ropar kom då...snälla kom nu! så det var allt för stunden ha det bäst och var rädda om er! Kram /Melsvammel

1 kommentar:

  1. Du/ni ser ut att ha en skön och avkopplande sommar. Härligt!
    Jag jobbar helgen också, sen är det SEMESTER!! Så gött det ska bli.
    Ha det gott o hör av dig när du är sugen på en fika.
    Kram

    SvaraRadera