2011-07-13

sommarlov!

(bilden lånad från nätet)




Ja nu är det ett tag sedan igen jag skrev och livet rullar på, jag och min familj tar en dag i taget, försöker hitta på något varje dag!
I fredags gick min älskade make på fyra välförtjänta semester veckor och barnen fick en dag längre sommarlov, så nu har L slutat dagis och ska börja förskoleklass och fritids i augusti, så nu är det inga små små barn längre utan mara små barn<3
Vi har ingen semester inplanerad, men en del små trippar med killarna både inne och utomhusaktiviteter...
Vi var i söndags ute på en heldagsutflykt med svärfar vi tog motorbåten över till Dragör och bjöd killarna på en stor glass;)
Måndag tillbringade jag och killarna hemma hos min älskade mamma och deras mormor, vi fikade gott satt ute och njöt av hennes nya uteplats mellan regnskurarna!
Idag har vi röjt lite här hemma och nu i eftermiddags så drog vi in till Lund och gick på bio, fullträff kan man säga vi hade ju fribiljetter från förra gången vi var på bio så det var gratis och det är trevligt vi såg Kung Fu Panda 2, den var riktigt bra tyckte vi alla :)
I morgon är det hemmaplan som gäller min mamma, mormor och hennes sambo kommer hit en sväng och det ser jag fram emot för det är länge sedan jag träffade min älskade mormor=)
Nä nu ska jag ha lite jordgubbar och titta en sväng på tv4 fakta det är ju onsdag och massor med sjukhusprogram...som jag tycker om att se på vi hörs snart !
Många och långa kramar till er alla/Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar