2011-08-03

2:a Augusti


(bild lånad på nätet)


Jaha då har det hunnit bli augusti månad...tiden den bara rusar på!
Igår hade vi 8 årig bröllopsdag och det firades med god frukost, senare på eftermiddagen for maken min iväg med svärfar och hämtade det mesta till vårt uterum som nu ska bli inglasat, undertiden gjordes det pannkakor till barnen...jag och mannen skulle ju äta senare och det blev kinamat och ett glas rött till det. Jag förstår inte att det är 8 år sedan redan jag minns som om det vore i går...regnade lite på morgonen, nervös så att frukosten åkte jojo eller om det berodde på en viss liten kille i min mage troligen både och, några timmar hos frissan tok varmt när jag var klar där, hem sminkning och på med min fina klänning, vidare till fotografen nu är det riktigt varmt inom mina svärföräldrar vidare till kyrkan...strax innan klockan 16 är jag så nervös så att jag nästan inte kunde gå in i kyrkan...men in kom jag och vi sa ja till varandra... den 2:a augusti för 8 år sedan var den varmaste dagen den sommaren det pratas än om hur varmt det var den dagen<3
Ja vi har haft en bra dag=)

Kramar /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar