2011-07-24

Var pip är sommaren?

(bild lånad från nätet)

Ja nu har det varit skit väder i över två veckor regn och rusk och det är slutet av juli månad! Hmm jag vill faktiskt ha lite sol och värme nu för jag tycker att det känns som höst och jag behöver verkligen lite värme och sol nu för att få tillbaka en del av min energi! Men det blir säkerligen bra väder nästa vecka eller tills skolan börjar!
Idag tog vi bilen och satte kurs mot Helsingborg, Väla för att se oss om en sväng det blev lite kläder till små killarna och jag fick också lite nytt:)
Efter shoppingen bar det av till busfabriken där var kö in och knö fullt med folk, stänga fyra också fast på hemsidan skulle de vara öppet längre.(vi var där kvart i tre) snabb övertalning med barnen och så in i bilen igen och ner till Lund och mormors skattkammarö där var det gott om folk men inga problem med att komma in, så killarna har fått springa av sig så de var helt genom svettiga när vi körde hem.
Ikväll var det rester till mat och killarna har tittat på tecknat, gubben vid sin data och jag försjunken i en bra bok, strax tänkte jag se om där är något på tv:n eller det blir boken igen vi får se=)
Kramar från /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar