2011-06-24

Midsommarafton=)

(lite jordgubbar nu kommer att smaka bra:)

Hejsan hopp!
Nu var det ett par dagar sedan jag skrev sist, det händer saker varje dag vissa saker väljer jag att dela med mig av medan annat stannar inom mig!
I går torsdag så var det sista dagen för min älskade L att vara på sitt älskade dagis Munkebo, de sista två veckorna i hans dagisliv ska vara på Nunebo, det känns allt lite konstigt att snart är min minsting inget dagisbarn utan ett skolbarn, L ser framemot att börja "nollan" till hösten och det är väll tur det=) Men jag tycker dock att tiden den har mer än rusat iväg! Kan vi inte stanna tiden bara lite...snälla...!
Idag är det midsommarafton! Tänk vad tiden den går fort kommer ni ihåg vad ni gjorde förra midsommar? jag kommer allt ihåg vad vi gjorde, vi var i trollsjön dansade och lekte senare på kvällen var mamma, fader min, syster och sambo här hos oss, i år gör vi nästan lika dant, trollsjön, lekplatsen massa god mat=)
Så nu är det alldeles strax dax att slita sig från datan och ge sig ner i köket för att ta fram glass, jordgubbar och koka lite kaffe, senare ikväll så ska jag och maken se någon bra film när små killarna lagt sig, i skrivande stund leker de så fint tillsammans inne på M:s rum med lego undra om man ska störa dem med jordgubbar =)
Ha en fortsatt trevlig midsommar på er alla kramar från /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar