2011-06-16

Ikea gånger två=)

Jadå var på Ikea i söndags med min familj och köpte en massa lådor och förvaring till mina pysselsaker och två nya stolar mm. Maken handlade med ny stol annat smått och gott bra att ha!
Idag bar det av till Ikea igen med min syster hon skulle handla jag skulle bara ha nya dricksglas och några glasburkar ja det var ju det jag skulle ha ju hrm...det blev lite smått och gott till nya handdukar, servetter, en lampa, ett täcke, en gryta, två hyllplan och säkert en hel del till kunde slutat på typ 200 kr så blev det en aning dyrare 650kr plus att vi sedan var en tur inom panduro outleten så där lyckades jag med göra av med strax över 200 kr men fick en massa fina saker ska ni veta =)
Så nu hoppas jag att det dröjer tills nästa gång jag ska till Ikea och panduro för det är så att jag kan inte låta bli att handla i dessa två affärer!
Kramar från en nöjd /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar