2011-06-16

Igår personalfest!

I går så var det äntligen dax för vår personalfest, redan på morgonen så träffa jag en kollega hos slaktaren för att köpa kött vidare till blip affären för övriga inköp inför kvällen detta tog ca 45 minuter sen var jag hemma igen =)
Min gulliga make köpte hem lite god dryck i från apoteket röda näsan!
Vid 18 tiden så var vi alla samlade så då bjöd A på lära känna klämma dricka fast vi var hemma hos mig =) (välkomstdrink)
Grillen sparkades igång och H skötte grillningen och gott blev det vi grillade kammben, karréer, majskolvar och grillspett till detta hade vi sallad, såser, och kroketter och en massa god dricka!
Riktigt, riktigt trevligt var det många glada skratt och en massa skitsnack så som det ska vara =)
Hoppas nu att mina kolleger med respektive hade det roligt för det hade jag!
Tack för en trevlig kväll!
Kram /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar