2011-03-14

Sjuk igen...

Ny vecka=) Jaha vad gör man en regnig måndag när man är sjuk igen, hosta och förkylning står på mitt schema, skulle jobbat men eftersom jag hostat, knappt fått luft (känns det som) och haft L (som inte är still fem sekunder) i sängen från klockan tre så har jag sovit mycket dåligt och känner att nu får jag se till att bli frisk och inte dra runt mer med denna förkylning och smitta ner alla!
Ja då jag har tagit det mycket lugnt idag men jag gick den eviga ronden med dammsugaren och den ronden får man gå många gånger i veckan, fattar inte hur det kan bli så skitigt i ett hem (vi är ju bara fyra och en innekatt?)...så nu är det gjort bara resten av veckostädningen kvar men det får jag ta en annan dag=)
Man kanske ska ta dela upp städningen på hela veckan hur gör ni andra som jobbar, har barn, aktiviteter kvällsmat som ska lagas och tycker städning är urtråkigt?! (men vill ha det rent)
Nä nu ska jag inta min soffposition och strax titta på tv =)
kramar /Melsvammel

1 kommentar:

  1. Krya på dej!
    Jag väljer nog att inte
    besöka dig för en fika
    just nu. Har varken tid
    eller lust att bli sjuk.
    Hör gärna av dig när du
    blivit frisk igen.
    Kram

    SvaraRadera