2011-03-10

Bara en ...


...vanlig torsdag i mars månad,barnen lämnade på dagis/skola/fritids dag åtta i rad som det fungerar bra inga krig här inte hoppas nu att det förblir så här bra! Maken jobbar hemifrån nu på fm, så jag får lov att vara tyst med mig och inte störa honom, inte helt lätt men det går=)
Regnar gör det jag som tänkt att ta mig ut på en promenad för nu är min förkylning nästan borta, bara hosta kvar så jag kan nog börja träna nästa vecka jag vill verkligen komma igång igen=)
Kampen mot vikten den fortsätter, sakta men säkert och det får ta tid, för det tog tid att se ut som jag gör idag med! Men det blir kanske bättre väder i eftermiddag vem vet? då går jag ut!
Ledig dag det innebär en massa tror jag tvätt, vattna blommor, tömma och fylla diskmaskinen ja listan kan göras hur lång som helst!
I morgon är det äntligen fredag och då ska jag jobba det ska bli kul och imorgon ska jag visst ha en elev hmm undra vem som kommer lära vem, jaja det kommer att gå fin fint, alltid trevligt med sällskap=)
Nä jag hör rop från källaren det är tvätten som vill bli omhändertagen, bästa att ta tag i det=)
Kramar från /Melsvammel

1 kommentar:

  1. Halloj!
    Absolut kan vi ta fika en dag.
    Jag ska checka mitt schema,
    så plingar jag!
    Har du också fått ditt certifikat
    från Sallius?
    Ha det gott
    Kram, Milla

    SvaraRadera