2011-08-03

uterumsbygge och avskedd

ja idag har bygget av inglasningen av vårt uterum påbörjats...spännande! Ja det blev lite så att vi försökte oss på att jobba i rivningsbranschen också spännande detta är, vet inte riktigt var det kommer att sluta och kommer att se ut men jag lovar att det kommer bilder senare.
Idag har jag (vi) äntligen fått iväg min förra bil, det kom en bärgare och hämtade min blåa fara som tyvärr har stått de senaste två åren pga av fel på avgasreningen som vi aldrig lyckades få rätt på (läs verkstan). Annars var där inga fel på blåa faran och jag älskade att köra denna sköna, roliga bilen den gick tyst. Jag hade aldrig några problem med blåa faran så det var riktigt jobbigt att verkstaden inte kunde fixa till det. Ja det känns konstigt lite som att ta förväll av en kär vän, alla mina bilar jag ägt (3) har haft sin egen charm och jag har olika minnen av var och en både bra och mindre bra!

Nä nu ska jag sova godnatt kramar från /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar