2010-09-26

söndag vi är fulltaliga igen =)

Hej alla
nu är det söndag kväll och min familj är komplett nu har jag två killar och maken och Sally hemma skönt när alla är samlade.
jag har saknat M massor nu när han varit hos mormor, men samtidigt njutit massor av L, man gör så gott man kan och gör vad man finner bäst för sig och sina!
Vi har pysslat en hel del här hemma idag, tvättat, plockat, städat, vikt tvätt och gjort köttbullar för ett helt kompani ( 3,2 kg) mamma och C var här på kvällsmat de lämnade M och alla åt så det sprutade köttbullar ur öronen, där blev några kvar =)
Vi har hunnit med en sväng på marknaden här i staden också men som vanligt inget att hänga i julgranen, men minst en marknad om året bör man gå på så nu är det gjort =)
L fick eld i baken idag när pappa skulle uppgradera hans dator med samma spel som M har på sin, så då passade vi på att be L städa sitt rum och det gick i en rasande fart och han var super duktig och stolt var vår kille allt. vi funderar på att uppgradera datorn en gång i veckan =)
Så här ser min arm ut idag, en vecka efter 0ch då lyckas jag få hål på skinnet och det stör mig, så nu är jag omplåstrad och det ser ut som om jag har värsta skadan, men bäst att ha det omplåstrat nu när det är trasigt =(
För jag vill inte få någon infektion i det, så det hoppas jag slippa!

Kramar en trött /Melsvammel

1 kommentar:

  1. Men Madde, som du klantar till det!
    Du får icke vara nära spisen. ;)

    SvaraRadera