2010-09-12

shopping hela söndagen =)


Hej alla!

Efter frukosten jag fick trycka ner for vi till den stora, stora staden Malmö och möte upp svärföräldrarna för en shoppingtur...men affären hade inte öppnat så vi började med att fika. Sedan blev det inköp på vincent skor till killarna, vidare till polarn o pyret och där fick killarna vinterkläder så nu är de rustade för vintern som kommer =) TUSEN TACK för allt! Vidare till leksaksaffären där de fick något också och jag köpte lite hemlisar som blir födelsedagspresent till L. Vi avslutar vår shopping med lite mat på gyllene bågen, jag och H delar på lite mat fortfarande mätt från igår ju =)
Nu ikväll har jag varit på ett mycket trevligt Tupperware party och handlat så att min syster och hennes J fick den svarta kaffetermosen de ville ha =)
Så nästa party jag har förväntar jag mig att syster min handlar =)
Det var allt för ikväll nu har shoppingen tagit slut iaf pengarna kramar från en som börjar bli hungrig /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar