2010-09-04

Röjning pågår!

Hej alla!

Inte hänt så mycket på sistone förutom mycket med skolan och plugg. Men nu på måndag drar vi ut på APU i fyra veckor, härligt och komma ut i verkligheten med! Jag hoppas att jag kommer att trivas på min praktik =)
Idag har vi hunnit en hel del, tippen, gräsklippning, färdigmöblering av hallen, hängt upp ett gäng tavlor, dammsugit, vikt förra veckans tvättberg, tvättar, vattnar blommorna, kalas senare och även köpa present, snart är det lunch och då blir det pannkakor utan karamellfärg denna gången =)
Min syster kommer nog också förbi för att låna symaskinen, hoppas att jag slipper bli involverad i detta projekt =)
M har sin kompis W här och L får vara med än så länge och det är roligt att se dessa tre barn leka så fint tillsammans! Nä nu ska jag hjälpa gubben min att duka sen ska vi frossa i pannkakor mums!
Kram från en glad /Melsvammel

1 kommentar:

  1. Ja du kan tro att det var gott och ta en promenix. Härligt väder och musik i öronen = det gick som en dans.
    Ha det så gott på din APU och hoppas att du kommer att trivas. Vi hörs av.
    Kram Milla.

    SvaraRadera