2010-09-22

bjuder på lite bilder...

Hejsan länge sedan här kommer en bild från i söndags när M var på kalas hos M som hölls på skattkammarön, så vi passade på att stanna under tiden så att L också fick leka av sig, detta ställe är nog killarnas favorit ställe, hit kan de åka ofta om de får =)


I lördags passade vi på att införskaffa ny cykel till M för den andra var ju helt för liten, M jätteglad över sin nya cykel och L nöjd med att överta M:s gamla cykel, men inte innan L kan ta sig fram utan stödhjul och det vet L om, vi passade på att höja upp stödhjulen på L:s cykel så kanske det lossnar nu i höst annars kommer det till våren! L jätteglad han fick en ny cykelhjälm, det är det lilla som gör det =)


Ja jag har gjort en klassiker "en Mel", jag kokade soppa i söndags i min 13 liters gryta, för när jag gör något så gör jag det rejält, så jag lyfter på locket och ska röra om =(
Då kom min stakars arm mellan och i skrivande stund så har ja rätt så ont när jag nuddar vid det och blåsorna har gjort entré också =(


Kramar från en brännskada / Melsvammel

1 kommentar:

  1. Men Madde då!! ;)
    Du får ta det lugnt.
    Hur går allt på praktiken? Hoppas
    att det går bättre än sopplagandet :)
    Vi hörs angående nästa onsdag.
    Kram

    SvaraRadera