2009-08-24

systertid

Hej!
Ja idag har jag haft egen tid och syster tid. Började morgonen med att åka och fixa mina naglar, sedan hämta upp min syster för att få lite systertid och vi drog oss till nova syster min skulle handla dock inte jag, men det vet väl de flesta hur det brukar gå.... hahaha ja jag köpte gympa skor, två smarta tavlor som man kan förvara mer än en teckning i åt gången! (svårt att förklara) sedan blev det lite lunch och vatten.
Syster min fick också köpt en del ja hon köpte vinterstövlar det är till att vara ute i mycket god tid men hon ville ju ha de redan förra vintern men köpte inga så nu fick jag allt lösa ut henne...som vanligt =).
Hemma en stund och tog igen mig för jag hade ont i huvudet somnade visst en liten stund, upp igen och iväg och ta ut pengar och så vidare till frissan och få ännu mer egen tid, det är så skönt så nu är mitt hår på topp igen och jag blev nöjd!
Har för en liten stund sedan nattat mina små troll, som har haft en mycket bra dag på förskolan sin. Storprins hade springit runt runt , gungat, cyklat grävt i sandlådan av lill killen fick jag inget svar men han har nog gjort ungefär det samma, men nu susar de söt i sina sängar! Jag tror att jag ska göra det samma snart inget vettigt på tv ändå!
Så natti natti kramar till er alla /Melsvammel

1 kommentar:

  1. Hej! Jag svarar här, lättast så :) 80 kr tänker jag mig. Känns det lagom? Då blir det 55 i materialkostnad och 25 för jobbet.

    SvaraRadera