2009-08-03

regn, regn & åska

Hej alla !

Idag har jag och mannen min känt oss lite off, slitna efter helgens bravader med uterummet. Jag har iaf tvättat, plockat undan, handlat, varit på apoteket, handlat underkläder, present och varit i djuraffären!
Mina barn har varit goa inga större bråk, pojkarna har nog haft det långtråkigt idag det har regnet å regnet och åskat om varanat! Det har varit riktigt hemskt väder!
I morgon så är stora res ar dagen då åker jag och mamma iväg en vecka på semester.
Visst känns det konstigt att lämna min goa familj men det kommer att bli så bra så, värst är det nog för mig, killarna reder sig alldeles utmärkt utan mig de kommer att hitta på saker.
Jag har snart packat klart, sen ska jag ta tag i min katt och borsta igenom henne för det är hon i behov av och maken min har lovat att hjälpa till med Sally men där ingår inte borstning.
Sen ska jag nog hoppa i säng och läsa en bra bok innan jag somnar om jag nu kan somna för jag börjar bli lite nervös!
Ha det så bra tills vi ses och hörs nästa gång, troligen efter min semester tripp. Kramar till alla som vill och vågar/Melsvammel

1 kommentar: