2009-08-02

bröllopsdag

Hej!

Ja som rubriken säger så har jag och Henrik varit gifta i 6 år idag,
för 6 år sedan var detta den varmaste dagen på hela sommaren och ja då passar vi på att gifta oss vi är lite speciella allt som min kära syster sa igår när vi hade barnvakt och allt för att fira vår dag,
ja då passar vi på att börja med att måla uterummet...året innan på vår 5 åriga bröllopsdag ja då var allt bokat och klart men jag blir super sjuk... som jag sa till min syster vi satsar på vår 10-åriga bröllopsdag istället.
Men igår blev en trevlig dag trots allt vi var i Ystad på riktigt kak och kaffekalas hos barnens gammel farmor, sedan drog vi hem och börja måla då kom min syster och hennes pojkvän j förbi och hjälpte till...(tusen tack!)
jag och syster fick lotten att fixa kvällsmat och andra onyttigheter. det blev suchi och vitt vin till det, senare så smågodis,chips mm och lite starkare drycker och vi spelade wii och hade hur kul som helst.
Idag har vi målat klart vårt uterum och vi blev så nöjda så, idag har vi inte ätit något speciellt lunch var hämtmat och nu till kvällen stekt korv och makaroner och grönsaker det var gott.
nu ikväll har vi myst lite med kidsen innan de somna jag och H är rätt så möra i kroppen och vi får väl se hur det är i morgon!
Snart så är jag på väg till Bulgarien med mamma min, på tisdag bär det iväg och jag ska verkligen njuta av en veckas värme och ledighet innan allvaret drar igång med buller och bång igen!!!
Många kramar till er som vill och vågar/ Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar