2010-12-16

vilket väder

Ja idag började morgonen tidigt för min del näst sista dagen på praktiken =)
Jag vägrar att plocka fram min bil ur sin vinterdvala, vilken tur att jag tog bussen i morse för det har snöat och blåst hela dagen!
Vilket väder att jobba/ha praktik i hemvården, dubbelt betalt borde dessa trevliga människor ha som tar sig fram oavsett väder och vind och ja det har blåst som attans idag, bussen hem missade jag med fem minuter funderade om jag skulle gå men...kom på bättre tankar väntade tjugo minuter på bussen att ta sig hem från hållplatsen var rena rama träningspasset, för inte är gångvägarna skottade här inte=(
Värsta av allt att jag snart måste ut igen och hämta hem mina älskade barn, men jag fasar för träningspasset snön är inte problemet och inte de oskottade gångstigarna utan all is under snön som man inte ser och denna eviga blåst som råder i Skåne =(
Kramar från en frusen/Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar