2010-12-19

4:e advent


Ja då var det söndag igen och dessutom den 4:e advent! Ja vad tiden den rusar iväg! Om 5 dagar så är det julafton och om 10 dagar så firar vi detta året och inväntar det nya!
Idag har jag fortsatt att flytta alla mina foton till en annan hårddisk, som det sedan ska tas en säkerhets kopia på jag är rädd om mina foton =)
Jag har pluggat färdigt det sista på min APU uppgift blir aldrig riktigt nöjd med mina inlämningsuppgifter!
Sedan har mannen min varit iväg och jobbat ett par timmar har vi otur så måste han iväg igen senare i kväll! Jag har varit ute i den "älskade" vintern och skottat fram uppfarten och trottoaren riktigt trevligt, man ser nästan aldrig sina grannar men idag tror jag att nästan hela gatan var ute samtidigt=)
Jag och min syster vi har pysslat och det var länge sedan vi gjorde detta och vi hann fixa till två lådor var kul, hoppas jag får lite tid över under julen att pyssla för det är så kul=)
M var också med en stund och pysslade han älskar när mina pyssel saker kommer fram ögonen tindrar på honom, han är med en stund sen går han, men då är det en nöjd kille=)
Nä nu ska jag fortsätta med mina kort har lite kvar kram /Melsvammel

1 kommentar: