2010-12-23

dan före doppardan...

(denna bilden tycker jag mycket om, det är L:s andra jul och sitt första besök av den rödkläde figuren=)

jaha då är det dan före doppardagen...har jag nu allt under kontroll hmmm...
* julmat till julfrukosten...japp
* griljerat skinkan...japp
* gjort köttbullar till julafton...japp
* köpt alla julklappar...japp
* julpyntat...japp
* postat julkort...japp
* julgodis...räknas köpt så japp
*köpt och klätt julgranen...nope (maken ska köpa en på vägen hem då jag vägrar att gå utanför dörren idag=skitväder)

Barnen har inte riktigt förstått att det är julafton i morgon då den rödkläde figuren kommer...så här är det som vilken vanlig dag som helst, lugnt en stund, full rulle och lite bråk och tjafs i nästa sekund, vist är livet härligt =)
Jag har haft dejt med vår tvättstuga idag och alla kläder som har en tendens att bli kvar i tvättstugan har nu hamnat i sina lådor och skåp =)
Mamma,syster och J har varit här en sväng trevligt med lite vuxen sällskap!
Jag vill önska alla en riktigt GOD JUL & GOTT NYTT ÅR var nu rädda om er!
Kramar /Melsvammel

1 kommentar: