2012-02-06

Hmm förlåt

Jag vet att det är jättelänge sedan jag var här inne svamlade av mig. Men ibland räcker inte tiden till och orken och lusten ska också infinna sig samtidigt och det har den inte gjort på väldigt länge.
Ja och inte har det hänt så mycket heller...
jo jag har varit på en veckas utbildning med jobbet och det var ta mig tusan både roligt, lärorikt och jobbigt, men jag kommer ha mycket nytta av den utbildningen både på jobb och hemma.
På hemma fronten är det som hos så många andra barnfamiljer smått kaos, bråk, skratt, kompisar, tjat och en himla massa mer, "ska bara" den känner nog de flesta föräldrar till, men visst är det härligt fredag och lördag kväll när man sitter tillsammans hela familjen och myser och äter popcorn och ser på film eller gladiatorerna som vi alla tycker om=)
Annars rullar det på som vanligt ja lite roligheter kommer inom snar framtid vi ska snart få äran att närvara vid min bästa väns bröllop, det ska bli så skoj så och det är alldeles snart, så jag har lite bråttom att pyssla och fixa inför det.
Sen ska mina barn bara gå i skolan knappt två veckor till sen är sportlovet här och de ska vara lediga hela veckan med sin pappa vilken lyx, gud vad jag saknar att gå i skolan för loven var ju nog det bästa=)
Har också bokat in en veckas semester hyrt stuga i Billund vi ska till Lalandia och Legoland gissa vem som längtar mest? Ja det är nog barnen men det ska bli riktigt skönt att komma iväg, vi kom inte iväg på någon semester förra sommaren av olika anledningar.

Nä nu ska jag hitta på lite andra saker så ni får ha det bäst tills vi hörs igen var rädda om er!
Kramar /Melsvammel

1 kommentar:

  1. Skickar en stor kram till dig och hoppas att du har det gott. :o)

    SvaraRadera