2011-10-17

titta vad jag har gjort...


...tada...jag fick inspiration när jag surfade runt för att just få lite inspiration till ett dop kort!
Så efter en hel del klippande, klistrande och en hel hög med svordomar (si så där en 7 meter) och pytte pytte lite hjälp av maken min så fick jag ihop denna söta lilla vagn som min gudson fick i lördags när han blev döpt!
Min lilla gudson skötte sig så bra så under hela dopet och mina egna barn hade tydligen lite myror i bena men de var duktiga de med, så jag kan känna mig stolt över mina pågar!
Jag älskar att pyssla så nu undrar jag vad jag ska ge mig på nästa gång, det blir troligen ett kort till en som fyller jämnt snart! Hmm undra vad vi ska ge denna dam och hur ska kortet se ut. Jag får väll surfa runt lite...

Ha det bäst tills nästa gång kramar /Melsvammel

1 kommentar:

  1. Det blev en jättesöt lite vagn du gjorde! Du är redig. Jag har inte alls den fantasin eller den glöden för pyssel - tyvärr.

    Du får absolut kopiera min idé på vandringsvagga. Det är ju hur trevligt som helst när man bränner in namnen och årtalet de föddes. Lika väl som vi på min mors sida av släkten har en dopklänning som vandrar mellan alla små bebisar. Man byter bara ut banden till rosa eller blå, sen broderar min mors kusin in alla namnen i klänningen. Både jag och mina töser har blivit döpta i den.

    Absolut vill jag fika en dag. Jag är ledig lite då och då. Just nu har jag en jobbhelg framför mig.
    Sköt om dig
    Kram

    SvaraRadera