2011-10-16

tag sedan sist!

(bild lånad på nätet)
Ja då var det ett tag sedan jag skrev igen, vet inte varför det blir så här långa hopp, men jag har helt enkel inte tid att skriva,
jo allt rullar på som vanligt med jobb, barnens skola och fritids och maken jobbar på han med. Jag jobbar lite extra på daglig verksamhet nu under oktober månad och det har hittills varit roligt, lite annorlunda än mot vad jag annars gör!
Har dock den senaste veckan tyvärr varit hemma från jobb då jag har varit riktigt dålig i en envis förkylning som börjar ge med sig!
Barnen älskar sin skola och fritids där de har mängder med kompisar det märks för vi hinner knappt komma hem från här är ett gäng ungar som vill leka eller telefonen går varm för den vill leka med den, även om jag tycker det kan vara jobbigt ibland så är jag verkligen jätteglad för att barnen har en hel hög med så fina kompisar och jag vill att mina barn ska veta att här kan man alltid vara och leka:)
Nä nu ska jag fixa med lite annat hörs kanske senare eller en annan dag!

kramar en glad /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar