2008-09-25

Lite vab , jobb och kanelbullar

Hallå alla där ute!

I måndags bakade jag och kidsen kanelbullar 4 dubbel sats lika bra när man är igång! Ugnen och jag är inte värsta polarna precis ny ugn så det tar lite tid att lära sig så därför tar jag i ordentligt med kanelbullar, många blev det och väldigt goda tyckte vi allt i test panelen. Maken, kidsen, jag och syrran min fick faktiskt några med sig hem !! Toppbetyg 11 på en skala upp till 10 :)

Storprins Vabade jag för i tisdags feber och lite feber, senare på kvällen var jag på föreläsning med Kay Pollak mycket intressant måste jag säga!

Onsdag jobbade jag och maken min fick vara hemma med sjuklingen! Mamma kom på en snabbfika mellan teater och jobb det var trevligt att träffa henne!

I dag torsdag ville jag inte alls stiga upp när klockan rinde 05.15 för jag börjar 07.00 kom upp strax innan 06.00 fick på mig kläder och kom på att jag skulle tanka pärlan min också. SUCK!
Ovanpå allt elände så var det dimmig och jobbigt att ta sig de tre milen till jobb! Men det blev en väldigt vacker höstdag och jag hade inte med mig min älskade nya systemkamera attans elende men det kommer nog fler vackra dagar. Men på jobbet har allt bara varit toppen och det bästa av allt slutade 16.00 idag är ledig till måndag klockan 15.00 så här ska det njutas i fulla dra kan jag lova dig! Många härliga lediga dagar blir det:)
Maken varit hemma med storprins idag också men i morgon ska han till dagis.
Jag frågade storprins innan om han skulle till dagis i morgon?
Mamma jag tror jag får ha ont i örat en gång till!!! Han ville vara hemma längre skönt ju när lillbrosan har varit på dagis!
ha ha vad de är för goa dessa barn bara älskar mina två trollisar som jag ska gå och laga mat till nu, så jag får ha svamlat färdigt för den här gången!

Många kramar Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar