2008-09-12

Hemma igen och jobb

Hejsan hej på er där ute!

Nu har jag och min söta familj kommit hem igen efter en vecka på mallis:)
Vi nhar haft det varmt och skönt god mat/dryck och en hel del vatten bad i poolen, små prinsarna tyckte detta var toppen att kunna bada hela dagarna ;)
en del små shoping blev det med;)
Vi har träffat Bamse, Lille skutt, Vargen och Skalman var också vaken en stund och så har vi träffat en clown vid namn Coco och detta var spännande tyckte kidsen.
Mycket fina uppträdande på kvällen bra musik och varje eftermiddag var det after beach vid poolbaren med live musik mycket trevligt och så kunde man köpa nygräddade våfflor med glass och det gick ju hem det med.
Frukost och kvällsuffe var kanske inte så som jag hade förväntat mig men det var gott ändå.
Lillprins har hoppat på en sådan där studdsmatta med sele han tyckte nog det var så där det var sent på kvällen annars hade han nog tyckt det var riktigt skoj, storebror ville först men inte sen när en främande man skulle sätta sele på honom!
Flygresan ditt och hem gick smärtfritt, barnen tyckte det var skojigt men somnade rätt snart efter starten både hem och dit.

Så nu har man hunnit verkligheten kommit ifatt en igen arbete och dagis har dragit igång med full styrka och det är skönt det med, nu har ju höten kommit till Skåneland så nu kan jag sätta fram alla mina älskade värmeljus igen och få kryppa ner under myssfilten i soffan och kanske njuta av en bra bok.

Nä nu kallar städningen på mig för ikväll hoppas jag kunna scrappa lite för det kliar så i fingrarna och hoppas nu bara att sista lådan med scrapping finns hos systra min för hon har lånat och glömt att ge den till mig!

ha det så gott alla som jag känner och inte känner
Kramar Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar