2012-03-16

"den lille fule"

Oj vad tiden den bara springer iväg, snart är det vår med =)
Ja jag vet att jag inte skrivit på typ väldigt länge, men jag har inte haft någon större lust till det, livet rullar på som vanligt med jobb, skola, fritids, träning, utbildning och en hel drös mötet som ska avklaras på kort tid=)
Kommer ni ihåg den lille fule som sitter på min axel och väser i mitt öra, den lille fule har snart ingen röst kvar för jag har kommit igång med min träning och motion igen och är riktigt stolt över vad jag presterar, som många vet så har jag alldeles för mycket vikt till min längd och längre blir jag tyvärr inte, så nu är kampen igång och det går riktigt bra och jag är taggad så nu gör jag ett sista riktigt försök och jag vill lyckas varje gram jag går ner är en ren vinst för mig. Jag känner redan nu att jag mår bättre, är piggare och gladare orkar mer=)
Jag känner en längtan till att komma iväg och träna eller komma ut på min promenad, som jag tar de dagar då jag inte hinner träna, promenaderna är allt från 20 min till 60 minuter allt beroende på vad jag hinner med, men snart är det ljust länge på kvällen då kan jag ta längre promenader även efter jobbet jag är ingen älskare av mörkret tycker det är riktigt obehagligt måste jag ut så får det gå men dock inte på en mörk kvällspromenad själv aldrig!
Nä nu måste jag vidare börjar jobba om en timme så packa ihop mina saker och mat så jag klara natten=)

Kram till er alla där ute njut av det härliga vårvädret // Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar