2010-10-14

Det är mycket uppförsbacke nu!

Jag är trött, hittar inte rätta orken till att ta tag i allt...
ja denna månaden är full av en massa måsten (har redan varit en hel del) och mer blir det säkert med viktiga möten!
  • möte 10-11 & M klippa sig
  • vårdmässa med skolan & simskolan
  • Anticimex på morgonen & simskolan

    andra föreläsningen med skolan hoppas det blir intressant
  • Möte 9 -11
  • Fest som jag ser fram emot mycket =)
  • ny vecka ny föreläsning
  • jag klippa mig & föräldramöte på fritids & simskola som krockar
  • föräldramöte på dagis & simskola som krockar igen!
  • studiebesök med skolan =)
  • studiebesök med skolan =) & L klippas & simskola
  • läkarbesök & simskola
  • föreläsning med skolan =)
Ja jag tycker det är mycket nu, för allt annat som ska göras hemmet ska skötas, papper ska skrivas, ansökningar ska iväg, jag har svårt att komma igång med mina skoluppgifter som måste vara klara innan lördag.
Men något som jag tycker om & jag måste för min hälsas skull och att få tänka på annat en stund är min träning, jag tycker det är så skönt & jag får brottas med mitt samvete och det går=)
Om en stund ska jag och min syster ha syster tid och den har vi förlagt till gymmet idag=)
Sen efter det hem och fixa till mig och plugga lite sedan hämta små killarna på fritids och dagis och föreläsning, ikväll ska killarna på äventyr med sin pappa & farfar tippen here we come=)
Kramar från en som fått gnälla av sig lite /Melsvammel

1 kommentar:

  1. Det ser verkligen ut att bli en hektiskt
    månad för dig/er.
    Vad skönt att du kan hämta kraft i träningen.
    Jag har kört fast i en av våra uppgifter.
    Jag vet min själ inte hur jag ska klura ut
    det. Nåja, det löser sig.
    Vi ses vid 17.
    Kram

    SvaraRadera