2010-05-27

När är det sommar?

Bjuder på en bild på mina små trollungar från sommaren 2007!

Jag säger som min äldste son säger varje dag nu När är det sommar?
Jag brukar svara honom att den kommer när vi är lediga. Alltså när jag har slutat skolan och killarna sitt dagis, så jag tror allt min stora kille har någon form av nedräkning för han slutar ju på dagis om 3 veckor för att sen till hösten börja "nollan" eller vad det nu kallas=) ja jösses vad tiden springer iväg jag minns M och min första sommar tillsammans gud vad vi hade det mysigt!
Då var han en liten M på ca 65 cm, nu är han en lång M på ca 128 cm ja så tiden den står inte still!
Men jag saknar också sommaren...hoho...det är dax nu att komma, du får komma lite innan skolan slutar det gör inget...jag lovar så kom bara du kära sommar...för vi längtar efter dig!
Vi vill bada i vår pool, ligga i baden baden stolen och njuta av en god bok och höra barnen i bakgrunden när de leker och har kul, kunna äta ute och ha picknick på gräsmattan under vårt körsbärsträd...så kom nu sommar...du är på väg idag solen är framme fortsätt nu så här så blir alla glada=)
Kram till er alla från /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar