2008-05-29

Ånnu en vecka i smutsens tecken

Har nu jobbat på mitt nya jobb en hel vecka och det har varit kanon kul och en hel del förrviring från min sida kan jag säga men jag kommer nog in i det snart så jag inte behöver känna mig så dum;)

Här hemma flyter allt bara på dammet har gått upp en eller två storlekar från att varit som STORA dammråttor innan så är de nu som mindre krokodiler måste snart städa men köket och stora rummet är snart klart så hoppas att vi kommer fram med dammsugaren i helgen.

Sedan börjar nästa projekt hall och vårt sovrum man blir ju för sjutton aldrig klar med renoveringen men det blir förhoppningvis klart tills killarna flyttar hemifrån om ca 20 år eller så:)

Försöker att äta sallad varje dag och minst en frukt och det går riktigt bra för jag började denna veckan ha ha! Så får se om jag går med min viktminskning nu är det bara detta med att komma ut på promenader och det är inte det lättaste att hitta motivationen men jag vet att den finns där någonstans långt in!

Kramar från Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar